text.skipToContent text.skipToNavigation

EDI

Ökad effektivitet med en EDI-anslutning

EDI (Electronic Data Interchange) ger automatiskt datautbyte mellan två ERP-system. En EDI-anslutning hjälper till att minska kostnaderna och minimerar fel som följer av manuell dataöverföring. Standarder vi stöder är EDIFRAKT och XML Monitor. Vi kan också anpassa gränssnittet för att passa företagsspecifika krav. När du använder en EDI-anslutning som utför och tar emot order är åtkomst till order- och leveransbekräftelser och fakturor okomplicerat och enkelt. Vi tillhandahåller även lösningar för e-faktura i standard Svefrakt eller EHF.
 

Fördelarna med Tibnor EDI

  • Ökad effektivitet med hjälp av automatisering
  • Omedelbar orderhantering
  • Mindre manuellt arbete
  • Högkvalitetsdata på grund av felfria överföringar
  • Mer tid att fokusera på kärnverksamhet


Hur fungerar EDI?

EDI är en permanent anslutning mellan affärssystem, CRM, inköpssystem och andra mjukvarulösningar. En EDI-anslutning möjliggör automatisk överföring av kommersiell information inklusive order, orderbekräftelser, leveransmeddelanden och fakturor. Automatisering av beställningsprocessen ökar effektiviteten och minskar fel.

Upptäck nya möjligheter

Upptäck alla möjligheter som Tibnors digitala tjänster har att erbjuda och släpp loss ny affärspotential. Kontakta oss redan idag!

Kontakta oss!