text.skipToContent text.skipToNavigation

Förenkla din dialog med oss

Förenkla ditt arbete och dialog med oss i vår kundportal. Handla online eller se order- och fakturahistorik, leveransstatus och kommunicera med din säljkontakt.

Ansök om kund/webbkonto

Kundtjänst

Våra öppettider är måndag-torsdag: 07:30-16:30 samt fredag: 07:30-14:00.

Hur kan vi hjälpa dig? 

Vår kundtjänst finns på plats för att hjälpa dig med stort som smått:

  • Har du frågor om vårt sortiment?
  • Undrar du över våra leveranstider?
  • Behöver du hjälp med vår e-handel?
  • Om du vill börja handla hos oss ansöker du om kundkonto här.  

Chatta med oss eller kontakta oss via formuläret nedan. För dig med konto i vår kundportal kan du enkelt kommunicera direkt med din säljkontakt via mina sidor.

Kontakta oss

Genom att skicka in det här ifyllda fomuläret ger du Tibnor tillåtelse att behandla dina personuppgifter och godkänner vår integritetspolicy. Vi följer alltid lokala regler för databehandling.

Fyll i alla fält korrekt.Ett tekniskt fel uppstod.Tack för ditt meddelande. Vi kommer att kontakta dig så fort som möjligt.

Vanliga frågor och svar

Produkt/leveransfrågor

Hur skapar jag ett webbkonto hos Tibnor?

Om du redan är kund till Tibnor kan du börja använda vår kundportal när du fått dina inloggningsuppgifter. För att få dina inloggningsuppgifter behöver du ansöka om det här. Efter att du skickat in din ansökan, skickar vi dig uppgifterna inom ett par dagar.

Jag har frågor om min leverans från Tibnor. Var vänder jag mig då?

För dig med konto i kundportalen kan du klicka på ditt namn och sedan klicka på kontakta kundsupport. Då skickas din fråga direkt till din personliga säljkontakt. Alternativt så kontaktar du oss via chat, mail eller telefon så hjälper vi dig.

Jag har inte fått min order, vad gör jag?

För dig med konto i kundportalen kan du klicka på ditt namn och sedan klicka på kontakta kundsupport. Då skickas din fråga direkt till din personliga säljkontakt. Alternativt så kontaktar du oss via chat, mail eller telefon så hjälper vi dig.

Jag har frågor om en produkt, vem kontaktar jag?

För dig med konto i kundportalen kan du klicka på ditt namn och sedan klicka på kontakta kundsupport. Då skickas din fråga direkt till din personliga säljkontakt. Alternativt så kontaktar du oss via chat, mail eller telefon så hjälper vi dig. 

Jag vill reklamera en produkt jag köpt från Tibnor, hur gör jag?

Om du har ett konto i Tibnors kundportal, gå in i orderstatus, sök reda på din order och skapa därefter en avvikelserapport. Det underlättar om du skickar med en bild om det är en skada. Alternativt kontakta oss via chat, mail eller telefon så hjälper vi dig. Du kan också logga in i portalen, klicka på ditt namn och klicka på kontakta kundsupport.

Fakturafrågor

Var kan jag se min senaste faktura?

När du loggar in på Mina sidor finner du orderstatus i menyn. Där kan du söka på, ordernummer, mitt ordernummer och datum. På varje order kan du välja att ladda hem faktura genom att klicka på dokument. Har du som befintlig kund inget login till vår kundportal, kan du ansöka om det alternativt kontakta oss via chat, mail eller telefon så hjälper vi dig.

Jag behöver en fakturakopia, hur gör jag?

Om du är inloggad, kan du söka på fakturor under orderstatus. Om du inte är inloggad kan du automatiskt ansöka om det här. Skriv in ditt fakturanummer så skickar vi automatiskt fakturakopia till fakturamottagarens e-postadress.

Leverantörsfrågor

Vart ska jag som leverantör skicka mina fakturor?

Leverantörer skickar fakturor till autoinvoiceSE@tibnor.com

Jag som leverantör har frågor, vart vänder jag mig?

Vid övriga frågor relaterat till leverantörer hänvisar vi till invoice@tibnor.com. Du som leverantör kan även ladda hem och läsa vår Instructions to Suppliers.

Jag ska leverera gods och behöver boka lossning, hur gör jag?

För att boka lossning av gods för du det via vårt bokningssystem som du finner här.

Återförsäljare