text.skipToContent text.skipToNavigation

Nu kan du som kund få tillgång till en kundspecifik dashboard i vår kundportal

Vi på Tibnor utvecklar kontinuerligt våra självbetjäningstjänster och e-handelslösningar i samråd med våra kunder och med målet att ha marknadens ledande e-handelslösningar. Inom kort kommer vi lansera vår senaste funktion och som möjliggör för dig som kund med konto i vår kundportal, att få tillgång en kundspecifik dashboard. 

Inom kort när våra kunder loggar in i Tibnors kundportal, kommer de få åtkomst till sin egna kundspecifika dashboard. 

– I dashboarden har vi samlat all information som är relevant för våra kunder, så som inköpsstatistik, ärendehantering, kontaktinformation till sin kontaktperson på Tibnor samt information om orderstatus, säger Urban Pettersson, Head of Business Development and Digital Transformation. 

Vi strävar att vara så transparenta som möjligt och vill underlätta för våra kunder att hitta informationen de söker på egen hand, när dem behöver den. På så sätt är dashboarden ett bra sätt att samla all information på ett och samma ställe. 

– Vi utvecklar kontinuerligt våra självbetjäningstjänster med målet att ha marknadens mest kompletta digitala inköpskanal. Det ska vara enkelt att vara kund till Tibnor, avslutar Urban Pettersson.   

Det slutliga utgivningsdatumet för dashboard har ännu inte fastställts, men det beräknas vara cirka 1 oktober 2021.

Kontakta oss idag

Vi på Tibnor drivs av att göra skillnad för våra kunder. Tillsammans gör vi den nordiska industrin starkare. Vad kan vi göra för dig?

Kontakta oss!