text.skipToContent text.skipToNavigation

2020-10-28

Nu ökar vi servicenivån i vår kundportal och lanserar kundchatt

En av hörnstenarna i Tibnors arbete kring digitalisering är att förbättra kundupplevelsen genom e-handel och andra digitala självbetjäningstjänster. År 2019 lanserade vi vår nya kundportal som vi ständigt förbättrar och uppdaterar. För att ytterligare öka vår servicenivå har vi nu lanserat en kundchatt.

Kundchatten är bemannad med personal från Tibnor som kan svara på både försäljningsrelaterade frågor och tekniska frågor om hur man använder kundportalen. Vår chatt är öppen måndag till fredag från kl. 08.00 till 16.00.

Med chatten vill vi bidra till att göra det så enkelt som möjligt för våra kunder att använda vår kundportal, dels för att handla online men också för att få en tydlig översikt över orderstatus, historik och annan relevant dokumentation. Saknar du ett användarkonto är du välkommen att ansöka om ett redan idag. 

Välkommen att chatta med oss!

Upptäck nya möjligheter

Upptäck alla möjligheter som Tibnors kundportal har att erbjuda och släppa loss ny affärspotential. Registrera dig helt utan extra kostnad.

Registrera dig här!