4 oktober 2019 09:36 CET Event

I veckan anordnades Tibnor Steel Event i Eskilstuna

Den 3 oktober anordnades Tibnor Steel Event, på vår lager- och bearbetningsenhet i Eskilstuna

På vår lager- och bearbetningsenhet,  i ett höstruskigt Eskilstuna anordnades den 3 oktober Tibnor Steel Event för ett tjugotal kunder från Sveriges alla hörn. Dagen inleddes med information om Tibnor, vår verksamhet och våra mål. Sedan delades gruppen in i två mindre grupper. Den ena gruppen fick en rundvandring i anläggningen där de guidades runt av verkstadschefen Markus Eriksson. Besökarna fick veta mer om våra maskiner, våra lagerutrymmen, vårt säkerhetsarbete, mångfald och förbättringsarbete.

Den andra gruppen fick en genomgång av Urban Pettersson, Digital Business Developer på TIbnor, om Tibnors digitala lösningar och hur de kan underlätta för våra kunder. En demonstration av Tibnors nya kundportal var ett uppskattat inslag och många entusiastiska deltagare ställde frågor om lösningen i stort, features och förslag om framtida utveckling.

Om vår lager- och bearbetningsenhet i Eskilstuna

På vår lager- och bearbetningsenhet i Eskilstuna arbetar ca 80 personer och enheten fungerar som ett centrallager för specialstål, rostfritt stål och övriga metaller. I Eskilstuna bearbetas ca 10 000 ton per år och Eskilstuna levererar från lager ca 14000 ton per år. Lagerytan inomhus är ca 18 000 m² och utomhusytan är ca 35 000 m².

Besök vår nya kundportal

Tibnor Steel Event, Eskilstuna oktober 2019 Tibnor Steel Event, Eskilstuna oktober 2019