6 september 2019 13:41 CET Event

I veckan anordnades Tibnor Steel Event i Lanna

Den 5 september anordnades Tibnor Steel Event, på vår lager- och bearbetningsenhet i Lanna, Småland som i år fyller 20 år.

Hösten fick inledas för ett 30-tal kunder på vårt lager- och bearbetningsenhet i Lanna, Småland den 5 september när Tibnor Steel Event anordnades. Dagen inleddes med en rundvandring i anläggningen där besökarna fick veta mer om våra maskiner, våra lagerutrymmen, vårt säkerhetsarbete, mångfald och förbättringsarbete.

Efter en välbehövlig lunch fick besökare och kunder ta del av föreläsningar från våra leverantörer SSAB och Liberty Steel samt ta del av information om Tibnors digitala lösningar och hur de kan underlätta för våra kunder.

Ny lagerhållning av automatstål i Lanna

En viktig nyhet under dagen var att våra kunder fick veta mer om vår satsning på kalldragen stång genom ny lagerhållning av denna produkt i Lanna. Vi har startat med ett sortiment i blylegerat automatstål 11SMnPb30+C (1914,) Ø 18-60 mm i buntar om 500 kg. Detta möjliggör snabba och kostnadseffektiva leveranser till dig som verkar i Småland. Som tidigare har Tibnor sitt centrallager- och tillhörande bearbetningsenhet i Eskilstuna, där vi har vårt kompletta sortiment av specialstålsprodukter med tillhörande tjänster. Vill du veta mer kontakta våra säljare

Ladda hem datablad: Kalldraget automatstål 11SMnPb30 + C

Tibnor Steel Event i Lanna 5 september 2019Tibnor Steel Event i Lanna 5 september 2019Tibnor Steel Event i Lanna 5 september 2019