14 februari 2019 15:37 CET Tibnor Partner

Björns Stålmagasin blir en ny Tibnor Partner

Björns Stålmagasin ansluter sig till Tibnors återförsäljarnätverk och blir en Tibnor Partner. Tibnor Partner är ett nätverk av återförsäljare till Tibnor och säljer Tibnors sortiment i sitt geografiska närområde. Försäljning sker till företag och privatpersoner.

Björns Stålmagasin AB startade år 2000 och erbjuder lagring och försäljning av stål, metaller, armering till kunder i Dalarna och Gästrikland för distribution med två egna kranbilar. Björns Stålmagasin utför även kundanpassad kapning av stål med två automatsågar och en såg med kapacitet upp till 500mm i diameter för rundstång

– Att vara en Tibnor Partner ger oss tryggheten att ha nordens ledande leverantör som samarbetspartner. Tibnor stärker oss med sin produktkännedom och snabba, säkra leveranser säger Anders Alvén, VD på Björns Stålmagasin AB.

– Vi välkomnar Björns Stålmagasin till vårt återförsäljarnätverk och det känns tryggt att vi kan öka vår lokala närvaro i Dalarna och Gästrikland, säger Mats Windh, försäljningschef region mellan på Tibnor.

Björns stålmagasin, Tibnor Partner

Mats Windh, Björn Pettersson och Anders Alvén